کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

بازخوانی رخداد‌های مهم فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۱| از سکته اریکسن تا رکوردشکنی رونالدو

  • کد خبر: ۹۳۶۰۷
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بازخوانی رخداد‌های مهم فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۱| از سکته اریکسن تا رکوردشکنی رونالدو
سال۲۰۲۱ در‌حالی به پایان می‌رسد که با‌وجود تمام مشکلات مربوط به ویروس کرونا، ورزش، به‌ویژه فوتبال، بازگشتی خیره‌کننده داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سال۲۰۲۱ در‌حالی به پایان می‌رسد که با‌وجود تمام مشکلات مربوط به ویروس کرونا، ورزش، به‌ویژه فوتبال، بازگشتی خیره‌کننده داشت که در آن طرف‌داران شاهد هیجان و درام زیادی بودند. در ادامه فهرستی از تمام رویداد‌های مهم فوتبالی در یک سال گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

ژانویه / اخراج لمپارد از چلسی

سران باشگاه چلسی بعد از چند هفته ناکامی در کسب نتیجه در لیگ برتر انگلیس در‌نهایت تصمیم به برکناری فرانک لمپارد از هدایت این تیم گرفتند. لمپارد فصل قبل، بعد از مدتی فعالیت در د‌ربی‌کانتی به چلسی پیوست و در لیگ قهرمانان و لیگ برتر روی نیمکت تیم نشست، ولی نتوانست هیچ جامی به دست بیاورد.

فوریه/بایرن‌مونیخ قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد

بایرن‌مونیخ با شکست نماینده مکزیک توانست قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها را به دست بیاورد تا ششمین جام خود را در یک‌سال با فلیک بالای سر ببرد. بایرن‌مونیخ بعد از بارسلونا دومین تیمی شد که توانسته است در یک‌سال ۶ جام به دست بیاورد.

مارس / اتفاق تلخ در فدراسیون فوتبال پاکستان

ماه مارس۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از تاریک‌ترین روز‌های تاریخ فوتبال در پاکستان یاد خواهد شد. مقر فدراسیون فوتبال پاکستان (PFF) در ۲۷‌مارس توسط گروهی به رهبری اشفق‌شاه مورد حمله و تصرف قرار گرفت و به‌همین‌خاطر فدراسیون فوتبال پاکستان تعلیق شد.

آوریل / مورینیو از تاتنهام اخراج شد

باشگاه تاتنهام بعد از عملکرد ضعیف در لیگ برتر، اقدام به اخراج ژوزه مورینیو از این تیم کرد. این اخراج کمتر از ۲۴ ساعت پس از آنکه اعلام شد تاتنهام قصد حضور در سوپرلیگ را دارد، صورت گرفت؛ بنابراین خبر اخراج مورینیو می‌تواند به‌عنوان یک تلاش برای این باشد که توجه‌ها از خبر قبل کاسته شود.

می / قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان

آبی‌های لندن با برتری مقابل منچسترسیتی، برای دومین‌بار در تاریخ، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند. به‌این‌ترتیب توماس توخل، سرمربی آلمانی، برای اولین‌بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. همچنین در این ماه ویارئال با پیروزی برابر منچستریونایتد در ضربات پنالتی، قهرمان لیگ اروپا شد.

ژوئن / سکته کریستین اریکسن

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک، در دیدار برابر فنلاند دچار حادثه شد. او که در‌حال دادن پاس برای انجام یک پرتاب کنار زمین بود، از هوش رفت و روی زمین افتاد. در‌نهایت این بازیکن به زندگی برگشت تا از یکی از اتفاقات تلخ تاریخ یورو جلوگیری شود.

جولای/آرژانتین با «مسی» قهرمان کوپا‌آمریکا شد

در دیدار فینال رقابت‌های کوپا‌آمریکا، آرژانتین و برزیل به‌مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی برزیل برگزار شد، با یک گل به سود آرژانتین به پایان رسید تا آلبی‌سلسته در خاک حریف تاج‌گذاری کند. به‌این‌ترتیب مسی بعد از ناکامی در ۳ فینال، جام را بالای سر برد. همچنین در این ماه تیم ملی ایتالیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل انگلیس، قهرمان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ شد.

آگوست / جدایی مسی از بارسلونا

لیونل مسی بعد از ۱۷‌سال از بارسلونا خداحافظی کرد. او در نشست خبری که برای او در نیوکمپ برگزار شد، درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که با پیراهن بارسلونا خداحافظی کنم؛ اما شرایط باعث شد تا من بروم.

سپتامبر / رونالدو رکورد دایی را شکست

کریستیانو رونالدو در دیدار برابر ایرلند یک پنالتی از دست داد، ولی در ادامه و در اواخر بازی ۲ گل به ثمر رساند تا با ۱۱۱ گل ملی، برترین گل‌زن تاریخ دیدار‌های ملی لقب بگیرد. رکورد قبلی با ۱۰۹ گل در اختیار علی دایی بود.

اکتبر / سعودی‌ها نیوکاسل انگلیس را خریدند

اتحادیه فوتبال انگلیس از واگذاری باشگاه نیوکاسل به یک کنسرسیوم سعودی موافقت کرد و قرارداد امضا شد. صندوق سرمایه‌گذاری عمومی قرار است ۸۰‌درصد از بودجه سیصدمیلیون‌دلاری این قرارداد را تأمین کند.

نوامبر / ناکامی پرتغال و ایتالیا در صعود مستقیم به جام‌جهانی

دو تیم مدعی ایتالیا و پرتغال در انتخابی جام‌جهانی نتوانستند به‌صورت مستقیم به جام‌جهانی راه یابند و از قضا یکی از این ۲ تیم راهی جام‌جهانی خواهد شد.

دسامبر / خداحافظی آگوئرو

آگوئرو در دیدار برابر آلاوس به‌خاطر مشکلات قلبی نتوانست به بازی ادامه دهد و در بیمارستان بستری شد. او که ابتدای فصل جاری به بارسا آمده بود، آخرین گل دوران بازی‌اش را مقابل رئال‌مادرید به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->